x
Bemærkning

Listen med sammenligninger er fuld. Du kan maks have 4 produkter til sammenligning!

Er du sikker?

ARoS

Hvad har Kirkeby og Michael Kvium tilfælles med Blue Line?

- De kan opleves på ARoS i Aarhus.

ARoS kunstmuseum er glade for løsningen fra Blue Line.

”ARoS undersøgte i foråret mulighederne for en digital præsentation af deres skiftende udstillinger med en udendørs skærm”, fortæller marketingchef på ARoS Bettina Bach Nielsen.

”Vi ønskede at benytte os af fordelene ved en udendørs skærm i vores kommunikation rettet mod publikum. Med skærmen har vi fx mulighed for hurtigt at opdatere vores budskaber til publikum, uden at vente på at plakaten blev trykt, og vi skal ikke ud og udskifte plakaten manuelt. Det giver en stor fleksibilitet. Skærmen kan desuden udnyttes til løbende udskiftning af billeder og budskaber”.

”Andre fordele er, at vores budskaber kan ses af de mange folk, der kommer forbi hver dag, samt at plakaten ikke skal skiftes hver gang, det har regnet.

”ARoS er glade for løsningen fra Blue Line. Vi har blot haft behov for service en enkelt gang, og problemet blev løst hurtigt og effektivt med hjælp fra Blue Lines side”, slutter Bettina Back Nielsen.


State-of-the art løsning

Sammen med Sales Manager Peter Resen fra Blue Line fik ARoS defineret krav og ønsker til udendørsskærmen, og det endte med en Hyundai 55” udendørs pylon. LED-skærmen er fuld-HD med 1.920 x 1.080 pixels med en utrolig skarphed og klarhed på 2.500 nits.

”Hyundai Outdoor Pylon repræsenterer state-of-the-art display teknologi til alle typer af miljøer udendørs såvel som indendørs. Hvad enten pylonen står i sollys, snestorm eller regnvejr. ARoS har fået en løsning der viser billeder og tekst i høj kvalitet. Takket være speciel hærdet sikkerhedsglas er Hyundais Outdoor skærmen desuden godt beskyttet mod eventuelle hærværk. Hyundai Outdoor præsenterer ARoS på en flot og repræsentativ måde”, fortæller Peter Resen.
”Skærmen i pylonen justerer automatisk lysstyrken efter omgivelsernes lysforhold. Dette reducerer strømforbruget og øger samtidig skærmens levetid. En særlig anti-refleksions coating reducerer refleksionerne på skærmens overflad. Alt sammen til glæde for billedkvaliteten og læsbarheden på skærmen”, slutter Peter Resen.

Blue Line har rådgivet ARoS og salget er foregået igennem vores salgspartner Expromo der har foretaget levering og installation af pylonen.

Læs mere om Hyundai Outdoor Pylon her.

 

 Blue Line har leveret en outdoor Hyundai pylon til ARoSARoS kunstmuseum

ARoS byder på 7.000 kvadratmeter udstillingsareal. I tre gallerier på hver 1.000 kvadratmeter præsenteres værker fra museets samlinger med kunst fra 1770 til i dag.

ARoS råder blandt andet over verdens største Per Kirkeby-samling foruden værker af en række fremtrædende, internationale nutidskunstnere som Bill Viola, Olafur Eliasson, Ron Mueck, Pipilotti Rist, Tony Oursler, James Turrell, Mona Hatoum, Carsten Höller, Gilbert & George. De 9 rum er et særligt udstillingsafsnit i museets underetage, reserveret og specialindrettet til international lys-, video- og installationskunst.

Et varetegn i Aarhus er Olafur Eliassons ”Your rainbow panorama” som sidder på toppen af ARoS bygningen i centrum af Århus. Kunstværket er 150 meter lang og tre meter bred, en cirkelformet rundgang udført i glas i alle regnbuens farver.

Foran ARoS står Hyundai pylonen fra Blue Line.

 

 

Foto Ole Hein Pedersen: Your Rainbow Panaorama (store foto øverst)

 

Kontakt Lars Jørgensen

Lars Jørgensen
Telefon 8678 5000
Denne hjemmeside bruger cookies.
Læs mere om vores cookies på siden:
fortrolighedspolitik. Hvis du vælger at klikke videre, accepterer du samtidig cookies fra www.blue-line.dk.
Accepter