x
Bemærkning

Listen med sammenligninger er fuld. Du kan maks have 4 produkter til sammenligning!

Er du sikker?

Bosch

Bosch: "Digital reklamestander fanger kunderne

En Bosch-stander med indbygget skærm og flashpræsentation afløser traditionelle skilte i byggemarkeder over hele Skandinavien. Det er en god investering, der giver mere synlighed, lyder det.

Tænd for strømmen, når byggemarkedet åbner - og så ruller præsentationen over skærmen. Og sluk igen om aftenen. 

Når Bosch’ reklamestander er sluttet til, er den betjeningsfri. Der er intet, som skal indstilles, før boremaskiner, vinkelslibere og andet værktøj toner frem på monitoren.

Det helt enkle koncept er vigtigt, mener Jan Lindbjerg, Trade Marketing Manager i Bosch. ”Ellers ser man tit, at sådan en skærm er sort ude i butikkerne,” siger han.

 

Attraktivt tilbud til forhandlere

Bosch er den første på sit marked, som tilbyder et koncept med digitale reklamestandere. Beslutningen tog form, fordi effekten af den traditionelle markedsføring var svingende.

”Vi ville gerne have ekstra, fast plads i butikkerne, og det får du kun, hvis du tilbyder attraktivt materiale. Med de traditionelle løsninger investerer du en masse penge uden at vide, om forhandlerne stiller det op,” forklarer Jan Lindbjerg.
Efter indledende møder med Blue Line har Bosch investeret i over 600 nydesignede reklamestandere med en 26 tommer skærm, som bruges på markedet for håndværkere og på gør-det-selv markedet i eksempelvis Stark og XL-Byg. En installation med en 19 tommer skærm – en Bosch lithium Ø - er rettet mod det skandinaviske havemarked, og til det har Bosch indkøbt 900 styk.

”Konceptet giver synlighed og god respons i butikkerne, så det fortsætter vi med,” siger Jan Lindbjerg.

 

Ingen langhårede løsninger

Blue Line blev valgt, fordi prisen, leveringstiden og ikke mindst kvaliteten er i orden. ”Reklameskærmene kører hele dagen, og det kan en billig fladskærm ikke klare. Derfor er det vigtigt for os, at Blue Line ved, hvad de taler om og kan stå inde for produktet, så det hele ikke ender i reparationer og døde skærme.

Derudover får vi også den ekstra service, at de kopierer og sender flashkort ud til forhandlerne, når vi opdaterer reklamestanderne,” siger Jan Lindbjerg og tilføjer: ”Blue Line driver forretning med samme indgangsvinkel som Bosch: Ingen langhårede løsninger. Produkterne skal være så enkle at benytte som muligt, for det er vigtigt i dagligdagen.”

Kontakt Lars Jørgensen

Lars Jørgensen
Telefon 8678 5000
Denne hjemmeside bruger cookies.
Læs mere om vores cookies på siden:
fortrolighedspolitik. Hvis du vælger at klikke videre, accepterer du samtidig cookies fra www.blue-line.dk.
Accepter