x
Bemærkning

Listen med sammenligninger er fuld. Du kan maks have 4 produkter til sammenligning!

Er du sikker?

Det Kongelige Teater

Det Kongelige Teater valgte Hyundai pga. kvalitet, hurtighed og pris

”Vi har brug for en skærm af høj kvalitet, det skal gå hurtigt, og prisen skal overholde vores budgetter”. Sådan lød meldingen fra Det Kongelige Teater til Blue Line.

Det Kongelige teater havde brug for en video-wall med 4 store 55” skærme til en kommende opsætning, som de var i gang med at skulle producere.

Opsætningen bliver produceret i København og vil få præmiere i Oslo næste år. Senere blive samme forestilling vist hos Det Kongelige Teater i København. Det Kongelige Teater undersøgte derfor markedet hos 4 – 5 forskellige potentielle udbydere og her i blandt Blue Line.

-”Kravene til skærmene var høje. De skulle først og fremmest kunne yde en superhøj kvalitet, således at publikum nede på de bagerste rækker også kunne følge med i handlingen”, fortæller producent Stig Debois fra Det Kongelige Teater.

-”Et anden parameter var, at Blue Line kunne levere skærmene hurtigt. Fordi skærmene kunne leveres hurtigt, kunne forestillingen langt bedre udnytte skærmene og indarbejde dem i forestillingen. Dette gav os en stor fleksibilitet også med hensyn til det kunstneriske”.

-”Endelig skulle Det Kongelig Teaters budget overholdes, så prisen var også en væsentligt parameter”, slutter Stig Debois.

Produktet der blev valgt af Det Kongelige Teater var en video-wall løsning med 4 indendørsskærme sat sammen til en stor skærm fra Hyundai. Efter forestillingen bliver skærmene gemt og de kan indgå i andre forestillinger samt fx i den daglige information til medarbejderne som informationsskærme.

 

Hyundai digitale skærme

Med en høj lysstyrke og med Hyundais smarte dynamiske kontrast teknologi sikres der lyse og skarpe billeder selv i oplyste miljøer. Samtidig var den brede betragtningsvinkel af betydning for Det Kongelige Teater. Dette gør, at publikum kan følge med på skærmen, både når der er meget lys eller mørke på scenen samt hvad enten de sider lige foran skærmen eller ude i siden af publikumssalen.

Skærmen kan desuden drejes, således at den kan ligeledes benyttes både i stående og liggende format uden tab af kvalitet. Dette giver en større fleksibilitet ved anvendelse af skærmen.

Ønsker du at høre mere om Hyundais indendørs digitale skærme samt om hvordan vi kan hjælpe jer, kan I henvende jer til rådgiverne fra Blue Line på telefon 86 78 50 00.

(Foto Lars Schmidt)

Kontakt Lars Jørgensen

Lars Jørgensen
Telefon 8678 5000
Denne hjemmeside bruger cookies.
Læs mere om vores cookies på siden:
fortrolighedspolitik. Hvis du vælger at klikke videre, accepterer du samtidig cookies fra www.blue-line.dk.
Accepter