x
Bemærkning

Listen med sammenligninger er fuld. Du kan maks have 4 produkter til sammenligning!

Er du sikker?

Digital Skiltning - trends og muligheder

Digital Signage - Trends i digital skiltning

Digital skiltning er ikke bare på forkanten af marketing - det er smart finansiel logik.

 

Trends fra ind- og udland viser, at vi er midt i en revolution i forhold til hvordan vi samler information og interagere. Brugen af Smartphones og andre digitale medier til personlig informations-samling er en del af hverdagen. Vi er velkendte med digital information og er igennem sociale medier blevet vant til at reklamer taler til os personligt.

Målrettede budskaber
Digitale virkemidler i elegante design giver din investering optimale betingelser, øget omsætning og reducerede omkostninger. Digital skiltning er enhver marketingmedarbejders drøm. Målrettede reklamer, tilpasset det individuelle publikum med et uendeligt antal muligheder som tid på dagen, lokation, vejret, salgsdata m.m.

Som alle marketingmedarbejdere ved; jo mere målrettet budskabet er, des større er chancen for at opnå den ønskede reaktion. Det er alt for dyrt og næsten umuligt at være så målrettet med traditionelle reklamer.

Digital Skiltning øger omsætningen
Digital skiltning øger omsætningen ved at forlænge kundebesøget, forbedre kundeoplevelsen og sælger dit brand bedre .

Din investering i hardware, software og service medvirker at du reducere dine markedsføring omkostninger og får optimal udbytte af dine midler. Prisen på traditionel reklame og signage samt distribution af materialet er høj og specielt det printede materiale bliver ofte ikke brugt, ligesom det hurtigt er forældet.
Digital skiltning bruges med stor succes i detailhandlen med velkendte brands som f.eks. Ikea, Bosch, Stelton m.fl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Digital signage anvendes i disse løsninger

  • AR Skilte

    CASE

    Da Centerbageren i Frederiksværk blev bygget om med moderne café, kom der hele tre digital skiltningstorskærme op.

  • ARoS

    CASE

    ARoS undersøgte i foråret mulighederne for en digital præsentation af deres skiftende udstillinger med en udendørs skærm.

  • Bosch

    CASE

    En Bosch-stander med indbygget skærm og flashpræsentation afløser traditionelle skilte i byggemarkeder over hele Skandinavien.

  • Det Kongelige Teater

    CASE

    ”Vi har brug for en skærm af høj kvalitet, det skal gå hurtigt, og prisen skal overholde vores budgetter."

  • ImageCreator

    CASE

    ImageCreatorer specialister inden for butiksindretning og salgsdisplays, og løsningerne bliver mere og mere digitaliserede.

  • Janderup Sogn

    CASE

    Den nye Infotavle var en medvirkende årsag til, at Janderup sogn fik titlen som "årets landsby" i Danmark i 2009.

  • Kirsch

    CASE

    "Digital Skiltning Shopløsningen blev meget positivt modtaget af vores forhandlere og var én af årsagerne til den succesfulde lancering af vores nye partnerprogram."

  • Stelton

    CASE

    De nye skud på stammen i Steltons produktprogram ligger langt fra de kendte klassikere, så der måtte gerne være lidt ekstra opmærksomhed om dem ude i butikkerne.

Denne hjemmeside bruger cookies.
Læs mere om vores cookies på siden:
fortrolighedspolitik. Hvis du vælger at klikke videre, accepterer du samtidig cookies fra www.blue-line.dk.
Accepter