Blue Lines DNA, mission, vision og værdier

DNA

Omdrejningspunktet for Blue Line er kundernes behov. Først og fremmest lytter vi. Gennem kompetent dialog finder vi løsninger, der imødekommer krav og forventninger til produkt, pålidelighed, service og levering osv. Også krævende udfordringer. I alle faser af samarbejdet står ved vi vores kvalitet og ansvar. Det gengældes ofte af en stor loyalitet og lange samarbejder. 

Vi har mange medarbejdere med en lang karriere i Blue Line og det ser vi som en kvalitet. Vi ansætter også mange nye kollegaer, der udvider horisonten og styrker kompetencerne. Forvent en stærk teamånd, stort ansvar, betydelig engagement og et løsningsorienteret fokus.

Vision

Blue Lines vision er at levere IT-hardware til krævende miljøer.

Mission

Blue Line bygger unikke gennemtænkte IT-hardware løsninger til krævende miljøer ved at udvælge, indkøbe, bearbejde og sammensætte komponenter med en kompromisløs dedikation til kvalitet i alle led. 

Værdier

Blue Lines værdier er: At Lytte, at Tænke og at Skabe

Vision, Mission og Værdier

Lytte

Handler om at forstå kundens ønsker og reelle behov, men også om at lytte til kollegaerne og forstå hinandens udgangspunkt, fagligt og socialt. 

Tænke

Vi har fokus på at være et inspirerende sted, der giver grobund for nye måder at tænke produktudvikling, nye kunderelationer og samarbejde, kollegaer imellem. 

Skabe

Ved at lytte og tænke skaber vi kvalitet. Kvalitet i udvikling af produkter. Kvalitet i udvikling af kunderelationer. Og kvalitet i samarbejdet kollegaer imellem.

At lytte, at tænke, at skabe