HMI fra Blue Line resulterer i øget oppetid og reducerede omkostninger

Kunden oplevede performance problemer med virksomhedens HMI’er. I samarbejde med vores partner VisionID har Blue Line leveret mere end 100 vand- og støvtætte HMI’er og keyboards til virksomheden, som anvendes til procesautomation. Kunden har fået en hardwareløsning, der fungerer og serviceres 24/7.

Nemme at bruge og lette at vedligeholde 

Kunden havde en udfordring med at opgradere virksomhedens HMI’er i virksomhedens forskellige afdelinger i Irland. De daværende systemer gav en utilfredsstillende performance, hvorfor man så sig efter en forbedret løsning. 

Oppetid er en essentiel faktor for kunden, som er dybt afhængige af, at deres udstyr kører 24/7 uden problemer. Kunden har nu fået leveret HMI’er i størrelserne 13.3”, 19” samt 21.5” monteret ergonomisk på væg med keyboard. 

Kunden udtaler om Blue Lines løsning: “De nye Blue Line HMI’er ser imponerende ud og er nemme at bruge for vores operatører. Vi er meget tilfredse med, at vi valgte Blue Lines produkter, som er af høj kvalitet. Designet og konstruktionsprincipperne gør HMI’erne nemme at drifte og vedligeholde, hvilket fører til øget oppetid og reduceret IT support, der sænker vores omkostninger væsentligt.” 

Stigning i produktivitet - forbedret IT-oppetid

Fødevarekunden er mere end tilfreds med Blue Lines løsning. De har opnået en meget konkurrencedygtig løsning og forbedrede resultater. Siden implementering har kunden set en stigende oppetid i produktionen. Kunden udtaler: “Vi er glade for samarbejdet med Blue Line og VisionID. Det effektive samarbejde mellem Blue Line og VisionID gør dem til nøglepartnerne for os.” 

Om kunden

Kunden er en af verdens største og førende fødevareproducenter. Virksomheden tæller mere end 25.000 medarbejdere, knap 150 produktionsfaciliteter og havde en omsætning i 2018 på €6.6 mia.