Teknisk support og service

Vi tager hånd om dit behov for support eller service både før og efter købet. Blue Line tilbyder en omfattende kundeservice, der kan skræddersyes til jeres behov.

Tilfredse kunder er afgørende

Ligesom vi lægger vægt på at skabe den rette løsning for vores kunder, anser vi service og support som en vigtig del af et godt samarbejde.

Vores mål er altid et langvarigt samarbejde, og det skaber vi ved at sikre tilfredse kunder – også efter ordren er leveret. Blue Line har et dedikeret team til at håndtere support og service. Det omfatter bl.a. telefonsupport, opgraderinger, reparationer m.v.

Hvad kan vi gøre for dig?

Har du behov for service/reparation, så send en anmodning her. For support send en besked nedenfor eller ring på +45 8736 8733. 

What can we do for you?

Kun én fil.
256 MB grænse.
Tilladte typer: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.
Må data slettes